Met de nieuwe leden Quirine van Dellen en Nita Hoogenhout (alvast dank voor jullie bijdrage en enthousiasme!) op volle sterkte besprak de Medische Commissie van WV-HEDW (verder nog bestaand uit Niels Tammenga en Niels Wijne) op 20 juli waar in het nieuwe seizoen aan gewerkt gaat worden.
Aan bod kwam onder andere scholing reanimatie en AED, fysio voor niet selectieteams (jeugd en senioren), het voorkomen van knieblessures bij met name jonge meisjes, het op orde houden van de EHBO-koffer en (aansluitend op wat de Commissie Maatschappelijke Betrokkenheid & Duurzaamheid al in gang heeft gezet) voedingsaanbod in de kantine.
Binnenkort volgt een voorstel aan het bestuur.
De nieuwe Medische Commissie zit er klaar voor.
Vlnr: Niels Wijne, Quirine van Dellen, Nita Hoogenhout, Niels Tammenga